SavonLuotsi Leader ry - Jäseneksi

Liity jäseneksi

Yhdistyksen jäsenenä on mahdollisuus vaikuttaa mm. tulevan hallituksen kokoonpanoon, toimintasuunnitelmaan ja tiedottamiseen. Jäseneksi voi liittyä yksityishenkilö tai yhdistys, yritys ym. organisaatiot. Leader-ryhmän hallitus päättää uusien jäsenten hyväksymisestä yhdistyksen jäseniksi.

Jäsenille lähetetään tietoa toiminnasta ja henkilökohtainen kutsu kevät- ja syyskokouksiin.

Lisätietoja jäsenyysasioista saat Anne Vänttiseltä, p. 040 715 7189, anne.vanttinen@savonluotsi.fi.

Vuotuiset jäsenmaksut

Yksityiset henkilöt: 10 euroa
Yhteisöt ja yritykset: 25 euroa
Kunnat: 0,25 euroa asukasta kohti

Tulosta jäsenhakemuslomake, täytä ja allekirjoita se ja lähetä postitse tai sähköpostitse SavonLuotsi Leader ry:n toimistolle.

Yhteisöjäsenyyttä hakevalla tulee olla hallituksen päätös yhteisön hakemisesta SavonLuotsi Leader ry:n jäseneksi. Päätös tai pöytäkirjaote tulee toimittaa toimistollemme postitse tai sähköpostitse.

Voit tehdä hakemuksen myös alla olevalla lomakkeella.

Jäsenhakemuslomake