SavonLuotsi Leader ry

SavonLuotsi Leader ry on paikallinen maaseudun kehittämisyhdistys, joka toimii Enonkosken, Joroisten, Juvan, Rantasalmen ja Sulkavan kuntien sekä Savonlinnan kaupungin maaseutualueilla. Leader-ryhmä myöntää yritystukia sekä rahoittaa yhteisöjen yleishyödyllisiä kehittämis- ja investointihankkeita.

Leader-ryhmä neuvoo ja ohjeistaa tuen haun kaikissa vaiheissa ja tukee hakijaa idean jalostamisessa hankkeeksi.

Leader toimii aktiivisesti kaikissa toimialueen kunnissa. Tapaamisia voi sopia kasvokkain jokaiseen kuntaan tai etänä Teamsin välityksellä.

Hallitus

Yhdistyneen SavonLuotsi Leader ry:n hallitus on pyritty kokoamaan tasapuolisesti alueen toimijoista.

Toiminta

Leader-toiminta on paikallista kehittämistoimintaa, neuvontaa yrityksille ja yhteisöille.